In Your Radiant Season
Chan lives every day like it is summer vacation. Haran is trapped in a lonely winter. When their forgotten past reunites them, Chan is determined to gift her another spring. Through laughter and tears, they face winter together and reach their spring in this heartwarming romance.
Seven years after a lab explosion, Chan returns home for work and unexpectedly meets Haran again.
Chan sees that Haran is frozen in winter and suggests a three-month trial friendship.
As Chan and Haran grow closer, a mysterious sound begins to haunt him, revealing gaps in his memory.
Chan and Haran's trip to Gyeongju awakens a lost memory in Chan, stirring up a sudden storm.
Haran reunites with Chan, who is back from the US. A welcome home party is held for Chan at SHIM.
Chan reconciles with his father and returns her fountain pen. Haran has an unexpected encounter.
Chan lies about the fountain pen to stay by Haran's side, but guilt compels him to tell the truth.
Chan is confused after seeing Haran with Sujin. Nana returns from Chuncheon with a big decision.
Realizing the trial is over, Haran searches for Chan and learns the truth about seven years ago.