Hero
The King of Qin wants to conquer all of China and become its first Emperor. He becomes the target of three legendary assassins and promises handsome prizes to anyone who can defeat them. Many years later, the enigmatic Nameless comes bearing the legendary weapons of the slain assassins.
At the height of China’s Warring States period, the country is divided, and the King of Qin is obsessed with conquering all of China and becoming its first Emperor. He becomes the target of three legendary assassins, Broken Sword, Flying Snow, and Sky. Thus, he promises great power, mountains of gold, and a private audience with himself to anyone who can defeat the three assassins. No one comes close to claiming the prizes for ten years until the enigmatic Nameless comes to the palace bearing the legendary weapons of the slain assassins. Nameless told his extraordinary tale of how he studied the way of the sword and resolved to challenge and defeat the three assassins, but the King has a different story to tell of how Nameless really comes to sit there, face to face with the King!