UFOs: Investigating the Unknown
Directed by acclaimed documentary filmmaker Ricki Stern (Joan Rivers: A Piece of Work, Reversing Roe) the series UFOs: Investigation into the Unknown, explores the government’s decades long investigations into UFOs.