The Three Detectives
Kim, Marie, and Franzi are BFFs and have what other girls can only dream of: their very own detective club! With courage, charm, and confidence, they solve even the trickiest of cases and always have each other’s backs. Be it criminals, beaus, or issues with their parents, there isn’t a problem they cannot solve over a Hot Cocoa Special.
Kim, Marie, and Franzi are BFFs and have what other girls can only dream of: their very own detective club! Be it criminals, beaus, issues with their parents, a case of blackmail, theft, or cyber mobbing, there isn’t a mystery the clever but often stubborn Kim, the sporty and confident Franzi, and the stylish, versatile Marie cannot solve. Their differences sometimes put their friendship to the test, but in the end, they crack every case and always have each other’s backs. This series is based on the books by: Maja von Vogel, Henriette Wich, and Kari Erlhoff.
Kim, Marie, and Franzi solve their very first case and start their detective club.
The Three Detectives are investigating a talent show when Kim suspects Marie is hiding something.
A series of break-ins has The Three Detectives beat until Franzi finds a crucial piece of evidence.
The Three Detectives visit Franzi’s grandma Lotti and hear rumors of a witch in the woods.
The Winklers’ house is haunted, and The Three Detectives become involuntary ghostbusters.
While Kim and Marie are tracking down a cell phone thief, Franzi is looking for her missing sister.
Looking for their missing friend Sofie, The Three Detectives find a hot lead online.