In Spite of Love
Defne, who grew up in a family from Black Sea Region, gets a job in Aras Teknoloji and works alongside Yalın, the handsome and womanizer CEO. Having opposite characters, the relationship between them, which began with hate, will turn into love in time. Defne's brother Çınar makes their relationship more complicated. It gets even more complicated when Çınar falls in love with Yeşim, Yalın's sister.