Love is in the Air
Eda Yıldız wins a scholarship to study abroad during her last year as she was the top student in her department, but her life gets turned upside down when the scholarship gets cut. Eda tries to reach Serkan Bolat, the man who cut her scholarship for months. Serkan and Eda's tragicomic and romantic events, which started with the arrival of Serkan Bolat, drag them into a rollercoaster of emotions.
Eda Yıldız wins a scholarship to study abroad during her last year as she was the top student in her department, but her life gets turned upside down when the scholarship gets cut. Eda tries to reach Serkan Bolat, the man who cut her scholarship for months. Serkan and Eda's tragicomic and romantic events, which started with the arrival of Serkan Bolat, drag them into a rollercoaster of emotions. Their unexpected love will transform their lives.
Serkan is worried about his daughter's first day at school and he is right about being worried.
Everyone in the office helps Serkan to finish the project. Serkan helps Kemal, who is in prison.
While Serkan and Eda are having the best day of their lives, things do not go well in the company.
Eda is madly jealous of Serkan but cannot say a word about it for the sake of the company.
Ayfer teaches Aydan how to live a modest life. Kiraz and Can make a plan to meet.
Serkan is worried about Eda's pregnancy. However, there is a huge misunderstanding about this issue.
The huge misunderstanding about Eda's pregnancy is finally resolved. The truth unravels.
Eda doesn't want to learn the baby's gender before birth, but Serkan is impatient about it.
Eda learns the baby's gender. Aydan loses something that is very important to her mother-in-law.
Serkan is disappointed at Eda's decision to give birth in an unconventional way.