Super Buddies
It's a bird...it's a plane...no, it's a Buddy! Watch the fur fly as a new breed of hero is born. This time, the pups must unleash their amazing abilities and race to the rescue when a shape-shifting bully from outer space threatens the planet. The Buddies learn that when you use your wits and work together, you don't need super powers to be a hero.
Watch the fur fly as a new breed of hero is born in this fun-filled epic adventure. An ordinary day at Fernfield Farms turns extraordinary when Budderball, Mudbud, B-Dawg, Buddha and Rosebud discover mysterious rings that grant them each a unique super power. Before you can say, “Buddies, assemble,” the pups unleash their amazing abilities and race to the rescue when a shape-shifting bully from outer space threatens the planet. But can they succeed in kicking major tail without revealing their new secret identities? Packed with laughter, action and incredible new characters, Super Buddies proves that when you use your wits and work together, you don't need super powers to be a hero!