Santa Buddies: The Legend of Santa Paws
Take a fantastic journey with your beloved Buddies to the magical world of the North Pole. When Puppy Paws, the feisty son of Santa Paws, forgets the true meaning of the season, it's up to the Buddies to remind him what Christmas is really about.
The Buddies, Disney's irresistible talking puppies, return in a heartwarming holiday adventure in the magical world of the North Pole. When Puppy Paws, the feisty son of Santa Paws, forgets the true meaning of the season, it's up to the Buddies to remind him that the Christmas spirit is about things you can't wrap in a box or tie with a bow. Join Budderball, B-Dawg, Rosebud, Buddha and MudBud in this classic Christmas tale that will have you believing in miracles.