Bath Day
Figaro the cat takes center stage, after he gets a bath (complete with ribbon and perfume) from Minnie Mouse, and then encounters a group of frisky alley cats. A frightened Figaro wins the day when his shaking topples a tower of trash cans onto his rival, and he emerges the victor in the scuffle. Minnie rewards him with another bath.