Jitterbugs
Considered the best of the many Laurel and Hardy features at 20th Century Fox, Jitterbugs finds the legendary comic duo hooking up with likeable confidence man Chester Wright. The three find themselves taking a young woman under their wing after she relates how she and her mother have been scammed out of their savings.