Little Miss Broadway
Shirley Temple stars as Betsy, an orphan adopted by a kind hotel manager who rents rooms out to down-on-their-luck entertainers. When the owner of the hotel complains about the noise her show-biz tenants make and the back rent they owe her, she threatens to have the hotel closed and Betsy sent back to the orphanage.
Shirley Temple stars in this entertaining musical, co-staring tap-dancing George Murphy and the legendary Jimmy Durante. Shirley stars as Betsy, an orphan adopted by a kind hotel manager who rents rooms out to down-on-their-luck entertainers. When the owner of the hotel complains about the noise her show-biz tenants make and the back rent they owe her, she threatens to have the hotel closed and Betsy sent back to the orphanage. The film is highlighted by Shirley's delightful "We should Be Together" song and tap dance routine with George Murphy, and the upbeat "Be Optimistic."