Jujutsu Kaisen
One day, to save a friend, Itadori Yuji eats a cursed finger, and now Ryomen Sukuna lives in his soul. Guided by the Jujutsu Sorcerers, Itadori joins an organization that fights these curses. Now begins the tale of a boy who became a curse to end a curse.
Yuji Itadori, a young boy with extraordinary physical abilities, is just a normal high school student.
But one day, in order to save a schoolmate assaulted by a "curse," he ate "Sukuna's finger"—a cursed object— and incarnated a curse in his own soul.
Itadori is stabbed in the chest by his death sentence executioner, Yuta Okkotsu.
To quell "the Culling Game," Itadori and the others each take on a task, springing into action.
To meet up with Panda who has infiltrated the fight club, Fushiguro is heading to assembly point.
Having entered Tokyo No.1 Colony, Itadori and Fushiguro are teleported to different locations.
Itadori meets Higuruma and suggests teaming up to stop the Culling Game. Higuruma refuses.
Deceived by Remi, Fushiguro isn't led to Higuruma but to a former jujutsu sorcerer, Reggie.