Attack on Titan
In a world ruled by Titans, humanity has become their food. They built a 50-meter-high wall to keep the Titan invasion out in exchange for their freedom. But with the arrival of the Colossal Titan, Eren's "dream" and the people's "peace" is suddenly shattered.
Eren, a boy who yearns for the outside world, spends his days within the confines of the wall.
The people of Shiganshina District's lives were changed forever when the Titans attacked.
Having trained rigorously, Eren and the rest of the trainees are ready to graduate.
Eren falls prey to the Titans, but then Eren saves everyone by turning into a Titan himself.
They will have Eren transform into a Titan to carry a large boulder to seal up the destroyed door.
Ian and the rest of the Elite Squad devise a plan to draw the invading Titans away from Eren.
Opinions clash between the regiments, and the decision towards Eren's fate begins.