My Hero Academia
As eveyone recovers from the attack on USJ, Izuku learns why Ochaco wants to become a hero.
The U.A. sports festival kicks off with an intense obstacle course, spotlighting the first-years.
Izuku strategizes to form a team for the upcoming cavalry battle, but will his plan succeed?
Izuku learns more about Todoroki's past as the first years head into the final round.
Izuku faces Shinso in the finals, but can he outsmart his opponent's Quirk to advance?
Izuku pushes Todoroki to confront his past as they clash in the tournament finals.