As Young as You Feel
When a gentleman (Monty Woolley) is forced to retire at age 65, he'll do just about anything to beat the system. Dying his hair black, he poses as the president of his former employer's holding company. Suddenly free to air his views on everything from company policy to national economics, comic craziness ensues when he meets not only the firm's top executives, but someone equally impressive – a beautiful secretary, played by Marilyn Monroe, in one of her first and funniest roles.