Toni
Toni, an immigrant laborer, marries his landlady Marie but he loves Josepha, who was forced into a marriage with a brutal foreman. When Josepha kills her husband while trying to escape, Toni tries to help her hide the body. A forest ranger shoots him, and Josepha turns herself into the police.
Toni, an immigrant worker, becomes his landlady’s lover and marries her. Except he is not in love with Marie but with Josepha, who has been made to marry a cruel foreman. Josepha’s husband catches her stealing his money, which she planned to use to run away, and she kills him. When Toni finds out about the murder, he wants to help the young woman. As he is trying to hide the body, he is shot and killed by a forest ranger, while Josepha gives herself up to the police.