Antoine et Antoinette
Antoine loves Antoinette. The printer and the charming salesgirl who works for a department store on the Champs Elysées lead a regular happy life together. Everyday life is made up of a host of sweet nothings, spats of jealousy, and glimpses of unfulfilled dreams, but their world is flipped upside down by the loss of a lottery ticket.