How to Marry a Millionaire
Three New York models, Shatze, Pola and Loco, set up in an exclusive apartment with a plan: tired of cheap men and a lack of money they intend to use all their talents to trap and marry three millionaires. The trouble is that's it's not so easy to tell the rich men from the hucksters and even when they can, is the money really worth it?