The Crusade
Abel and Marianne discover that their 13-year-old son Joseph and other children all over the world have secretly sold valuables to fund a mysterious project. Their mission is to save the planet.
Abel, Marianne, and their 13-year-old son Joseph live together in Paris. Their lives are thrown into chaos when Abel and Marianne discover that Joseph has secretly sold valuables from their home to fund a mysterious ecological project in Africa.