Dragon Ball Super: Super Hero
Descendants of the Red Ribbon Army's sinister leaders have renewed their quest for world domination. As their two ultrapowerful androids seek their own brand of justice against Earth's heroes, Piccolo and Gohan must push their powers to new limits!