Nous York
With Gabrielle's complicity, Michaël, Nabil, and Sylvain, head to New York to surprise Samia on her birthday. Their childhood friends have lived in NYC for two years to try their luck. Samia shares a loft with a renowned American actress for whom she works as an assistant. Gabrielle works more modestly in a small nursing home. Follow along with their adventures in the discovery of this cult city.