Giggle Wiggle
Move around and dance with our animal friends. Join in the fun by imitating the dance routines you see on screen. With upbeat songs and rhymes, the whole family won’t stop moving.
Clap your hands with Joe the Monkey, wave your ears with an elephant and dance with a penguin.
Get ready to dance with cats, bunnies and elephants. And don't forget to come to a monkey party.