Entrepreneurs
An ambitious yet talent-lacking group of entrepreneurs flock to a coworking space, called No Comfort Zone, in search of business success. They boast about having left their comfort zone, being their own bosses, turning their passion into their job, and aspiring to change the world, despite barely able to support themselves.
A group of entrepreneurs, proud of having left their comfort zone, aspire to change the world and become powerful CEOs, yet they can barely support themselves. To achieve this, they go every day to a place called No Comfort Zone, a coworking space created by Gonzalo, an idle millionaire, and Jacobo, a self-proclaimed entrepreneurship guru, where they strive to get their projects off the ground. The crushing reality of everyday life will make them see that the world of entrepreneurship is full of smoke, that it is almost always more important to have good contacts than good ideas, and that perhaps they did not make the right decision when they gave up conventional jobs.
A guest comes to No Comfort Zone to give a talk. His vision has an unexpected effect.
Jacobo has a great idea: to create a podcast to spread the entrepreneurial message.
The busy schedule of activities at No Comfort Zone is starting to wear out the coworkers.
A Business Angel is visiting No Comfort Zone in search of a million-dollar idea.
Pep is waiting for some medical results. Jacobo turns it into an opportunity to transcend.