My First Love
Yaprak has built a colorful world for herself, away from girls, surrounded by four men she trusts. One day, her world changes with the games of Barış, who mysteriously enters her life. Together, we will witness the sincere story of these five youngsters who are a magnet for trouble, love, school, and their families, and overcome all difficulties by holding on to each other.
Tough times await close friends Ali, Sinan, Oğuz, Gökhan and Yaprak after the emergence of Barış.
Things get complicated as everyone assume Barış and Yaprak are dating. Barış surprises everyone.
Ali takes an unexpected decision, thinking that Yaprak will not reciprocate his love.
Ela gets robbed and the thugs blackmail Tekin and Ali with the diary in the bag.
Losing a lot of blood, the first 24 hours are very crucial for Ali and everyone mobilizes for help.
Barış forces Ali to confess his love. Yaprak tries to solve the problem of her absenteeism.
Yaprak's father decides to go to Antalya, but the gang and Barış try to dissuade him.
The gang is upset that Barış and Yaprak are always together, and they are at odds with Yaprak.
The love triangle between Yaprak, Ali and Barış will be resolved, and a tough choice awaits Yaprak.