My First Love New Beginnings
The gang gets into the same university as they become roommates, and new adventures begin.
Both she and the gang will suffer the punishment for Yaprak's sleeping during the class.
When Yaprak's style becomes an object of ridicule, Barış and Ali try to console her.
When Ali replaces the bassist of a band, a struggle begins between Ahsen and the gang.
The gang decides to find the owner of the envelopes, even if it means losing the house.
Things get complicated with the arrival of Oya and Taner. The gang makes new decisions.