Türkiye’s Got Talent: Backstage
Türkiye's Got Talent: Backstage version promises an exhilarating reality experience that amazes, entertains, and evokes a range of emotions in its audience. The show features a variety participants, each confident in their unique talents. Beyza Şekerci serves as the host, guiding viewers through this emotional journey. Türkiye’s Got Talent: Backstage offers the audience a unique backstage experience with all the excitement and original stories of contestants before and after their performances.