That is My Life
Yusuf, who does not approve of Mehmet Emir and Hasret's love, separates the two young people. When Hasret gives birth, the baby is delivered to İlyas by his helpers. Her name is Bahar, and İlyas has another baby named Efsun. Efsun and Bahar grow up like sisters. Twenty years later, Yusuf, now filled with remorse, decides to take Bahar to his father, Mehmet Emir.