Senden Daha Guzel
Efsun works as a dermatologist in a village in Gaziantep while living with her father on a farm. Her mother, Pervin, a famous plastic surgeon who abandoned them 21 years ago, wants to see her daughter. Efsun goes to Istanbul with Kaan, the driver sent by Pervin, and is met with a big surprise upon her arrival. This one-day trip to İstanbul will irrevocably change Efsun's whole life.
Efsun's life changes forever when her mom, Pervin, who left her 21 years ago, calls her to İstanbul.
Things become tense between Efsun and Kaan after they share a kiss. Efsun also makes a big mistake.
Feeling anxious that her being a surgeon could be revealed, Efsun is unaware of Emir's huge secret.
Efsun must make a crucial decision about the ethics committee that will convene regarding Emir.
Emir's resignation comes as a shock to the clinic. Efsun tries her best to keep Emir on staff there.
Ali Bıçakçı starting to work at the clinic causes tension between Kaya and Pervin.
Emir agrees to stay in the clinic on the condition that Efsun leaves, which deeply hurts Efsun.
An action-packed adventure awaits Emir and Efsun who go to Adana for an interesting case.
Emir and Efsun want to start their new life together. But the danger from Filiz is not over yet.