Another Love
Recently returned to Istanbul, prosecutor Leyla Gediz has no idea that the case she takes on her very first day — and the man she meets that same day — will change her life forever. Leyla is assigned to lead a murder investigation that has shaken all of Turkey. A woman who once turned her back even on her own brother when he committed a crime, Leyla is blindsided when the names of the people she trusts most surface in the case. She will be forced to question whom she can and cannot trust.
Recently returned to Istanbul, prosecutor Leyla Gediz has no idea that the case she takes on her very first day — and the man she meets that same day — will change her life forever. Leyla is assigned to lead a murder investigation that has shaken all of Turkey. A woman who once turned her back even on her own brother when he committed a crime, Leyla is blindsided when the names of the people she trusts most in life surface in the case. She will be forced to question whom she can and cannot trust. Kenan Öztürk, Turkey’s most beloved news anchor, is the son of Chief Prosecutor Turan, to whom Leyla reports — and he is closely connected to the same case. With their paths continually crossing, Kenan and Leyla will have to resist their growing attraction and walk the road of the investigation together. However, they are unaware of just how close the killer really is. When the motives behind the murder are revealed, will the killer be seen by the public as a criminal or a hero? In this battle, will Leyla and Kenan’s love emerge stronger — or will the enmity between them prevail?
Recently returned to Istanbul, prosecutor Leyla Gediz's first case will change her life forever.
Leyla is forced to accept that the investigation cannot move forward without Kenan.
Leyla pursues the truth behind the murders, chasing the date of September 7, 1995.
Trying to uncover the orphanage fire, Leyla and Kenan realize that their enemy is unafraid of them.
After losing Ekrem once again, Doğan finds a different way to torture Leyla’s father.
After a disaster at the courthouse, Leyla once again finds herself a step further from the truth.
While Kenan and Leyla stop resisting each other, the truth behind the fire begins to emerge.
Experiencing the deepest pain of her life, Leyla decisively goes after Ekrem’s killers.
With Kenan's sudden disappear, it falls to Turan and Nevin to answer the questions of those behind.