Comedy, Crime
Kwon Soonbun has devoted her life to transforming a small homemade soup business into an empire. A band of less-than-professional criminals kidnaps her, but their naïve plan goes seriously wrong when the hostage’s family is reluctant to pay the modest ransom.
Kwon Soonbun has devoted her life to transforming a small homemade soup business into an empire. A band of less-than-professional criminals kidnaps her, but their naïve plan goes seriously wrong when the hostage’s family is reluctant to pay the modest ransom. Infuriated by this, Soonbun takes the matter into her own hands and leads the pack in hatching the biggest kidnap plot ever.