Legend of the Ancient Sword
Yue Wuyi, a young hero from Chang'an, leaves home to look for the top Gadget Master, Xie Yi. Along the way, he meets Xia Yize, a rich guy, and Wen Ren Yu, a warrior of the Tiangang Army from Hundred Herbs Valley. They discover the schemes and conspiracies to destroy the world between Shen Ye, the grand priest of Liu Yue City, and Mind Demon. They embark on an adventure to look for the Divine Zhaoming Sword to combat Mind Demon, thus begins the battle to save the world.