Alivehoon
A new world where gamers reach high for the pinnacle of real-life drifting. Koichi Oba's blossoming technique, passion, courage and teamwork break down barriers between the virtual and the real.
A drift team on the verge of shutting down scouts out Koichi Oba, a shy, introverted gamer who is incredibly talented at Esports driving games. Koichi demonstrates his mastery in a real car, but he is up against professional drivers who challenge him in races of life and death. Koichi's blossoming technique, passion, courage, and teamwork break down the barriers between the virtual and the real, taking him and his team to new extremes. This is the birth of the fastest, most precise race movie ever filmed. A new world where gamers reach high for the pinnacle of real-life drifting. This is a film about what happens when you push past your limits.