Tin Toy
Paettuaan kuolaavan vauvan näpeistä Tinny tajuaa, että haluaisi sittenkin, että hänellä leikitään. Mutta kun hän tajuaa sen, vauvan huomio on jo kiinnittynyt muihin asioihin.
Vauvat eivät juuri muistuta hirviöitä, kenenkään muun kuin lelun mielestä. Paettuaan kuolaavan vauvan näpeistä Tinny tajuaa, että haluaisi sittenkin, että hänellä leikitään. Mutta kun hän viimein tajuaa sen, vauvan huomio on jo kiinnittynyt muihin asioihin, joista vain pikkuvauva kiinnostuisi.