Knick Knack
Matkamuistona myytävän pyrypallon sisällä majaileva lumiukko kaipaa muiden rihkamalelujen – rantatytön ja hänen ystäviensä – joukkoon, mutta ensin hänen täytyy päästä ulos kuvustaan.