Castle
Rikoskirjailija Rick Castle pääsi kirjoittajan blokistaan, kun New Yorkin poliisi kuulusteli häntä murhista, jotka oli tehty muistuttamaan rikoskohtauksia hänen kirjoistaan. Mies saa myös inspiraatiota seuraamalla etsivä Kate Beckettiä.