The Empty Man
Teinijoukon mystisen katoamisen jälkeen James Lasombra (James Badge Dale), ongelmainen eläköitynyt poliisi, joutuu tutkimaan asiaa. Seuratessaan johtolankoja, jotka voivat liittää salamyhkäisen okkulttihenkisen ryhmän kauhistuttavaan paikalliseen taruun, hän tajuaa pian henkensä - ja läheistensä hengen - olevan hirvittävässä vaarassa.
THE EMPTY MAN on yliluonnollinen kauhuelokuva täynnä toimintaa, jännitystä ja puhdasta kauhua! Keskilännen pikkukaupungin teinien alettua salaperäisesti kadota, paikalliset epäilevät katoamisen liittyvän kauhistuttavaan paikalliseen taruun. Eläköitynyt entinen poliisi James Lasombra (James Badge Dale), joka toipuu yhä vaimonsa ja poikansa kuolemasta, alkaa tutkia yhteisöä järkyttäneitä tapahtumia. Asiat saaavat oudon käänteen, kun Lasombra löytää salamyhkäisen ryhmän okkultisteja, jotka näyttävät yrittävän herättää eloon kauhistuttavan, mystisen olennon. Ennen pitkää Lasombra tajuaa, että hänen henkensä - ja läheistensä henki - on hirveässä vaarassa tässä kylmäävässä trillerissä. THE EMPTY MANissa esiintyvät myös Marin Ireland, Stephen Root, Ron Canada, Robert Aramayo, Joel Courtney ja Sasha Frolova. Ohjaus David Prior omasta Cullen Bunnin romaaniin perustuvasta käsikirjoituksestaan.