SAND LAND: THE SERIES
Hiekkamaa on salaperäinen maailma, jossa demonit ja ihmiset elävät kituuttaen kuivan autiomaan keskellä. Veden toivossa paholaisprinssi Beelsebub, Varas-demoni ja ihmisseriffi Rao lähtevät yhdessä matkaan etsimään tarumaista lähdettä.