ISHURA
Demonikuningas, joka täytti koko maailman pelolla, lyötiin. Tämän uroteon suorittaneen sankarin nimi ja olemassaolo on kuitenkin edelleen mysteeri. Nyt kun pelon aikakausi on ohi, taistelu parhaan sankarin kruunaamiseksi alkaa.
Demonikuningas, joka täytti koko maailman pelolla, lyötiin. Tämän uroteon suorittaneen sankarin nimi ja olemassaolo on kuitenkin edelleen mysteeri. Nyt kun pelon aikakausi on ohi, maailmassa on jäljellä vain tietty voima, josta voi tulla seuraava suuri uhka. Tämä voima kuuluu shuraille, joilla on sadan demonin voima, mikä tekee heistä voittamattomia tavallisin keinoin. Kaikenlaisia kykyjä hallitsevat shurat vaarantavat arvokkuutensa, ylpeytensä ja henkensä ennennäkemättömissä ja pysäyttämättömissä taisteluissa tyydyttääkseen halunsa. Taistelu parhaan sankarin kruunaamiseksi alkaa nyt.
Kuuro Varovainen etsii petturia. Samaan aikaan Shirok Sekstantti kohtaa kauniin tytön.
Elgite Okrasumu aikoo varastaa lumottuja miekkoja, ja Mestelexil taistelee toista golemia vastaan.
Toroa Kamala aikoo liittyä Vanhan valtakunnan riveihin, ja Kiyazuna Akseli jahtaa Hiukkasmyrskyä.
Hargent Vakaa ja Lagrex Surmanvyöry etsivät lohikäärmettä, ja toisaalla nähdään lima.
Yukiharu Iltahämärän sukeltaja kohtaa vaarallisia palkkasotureita. Okahuun saapuu kuuluisa ampuja.
Rique Epäonni ja Krafnir Totuuden luukku yrittävät löytää Demonikuninkaan jälkeläisen.
Yukiharu joutuu palkkasoturien kohteeksi, ja Hiroto Paradoksi vierailee Okuhun johtajan luona.
21 vuotta sitten Ensimmäinen seurue haastoi Oikean demonikuninkaan. Miksi se epäonnistui?