Barcelona (Un Mapa)
Barcelonan vanhassa kaupunginosassa kuusi kaupunkilaista kokee olonsa yksinäiseksi vanhassa asunnossa. Vanhempi pariskunta, naisen veli sekä kolme vuokralaista, joista yksi on raskaana oleva eteläamerikkalainen tyttö, kokoontuvat yhteen, kun kuolemaa lähestyvä vanha mies etsii lohtua viimeisille päivilleen. Elämän monimutkaisuudet paljastuvat tässä barcelonalaisessa asunnossa.