Que T'hi Jugues, Mari Pili?
Sole, Mari Pili ja Marta ovat kolme tyttöä, jotka jakavat asunnon olympialaisia edeltävässä Barcelonassa. He päättävät pelata peliä: välttää kaikki miesjahtia edeltävät jorinat ja aloittaa suhde ensimmäisen miehen kanssa, joka kysyy tytön nimeä.