Topi Turtelin Paluu
Jänis ja Kilpikonna -sadun jatko-osassa Max Jänönen ja Topi Turteli kamppailevat taas keskenään, mutta tällä kertaa kaksikko kohtaa nyrkkeilyringissä.
Max Jänönen ja Topi Turteli ajautuvat kaksintaisteluun nyrkkeilyottelun merkeissä. Max turhautuu Topin vetäytyessä hänen kuoreensa kamppailun aikana, joten hän pyrkii huijaamaan tunkemalla Topin kuoreen ilotulitteita. Suunnitelma epäonnistuu täysin ja ilotulitteet päätyvät auttamaan Topia ottelun voittamiseksi. Jatko-osa Jänis ja Kilpikonna -sadulle.