Kukkia ja puita
Kateellinen kanto kovistelee kahta rakastunutta puuta sytyttämällä metsäpalon. Kun sade sammuttaa tulen, metsä toipuu juhlimaan häitä.
Tämä piirretty kertoo kahdesta rakastuneesta puusta, jotka joutuvat mustasukkaisen vanhan kannon uhkailemaksi. Kanto yrittää polttaa metsän tuhotakseen heidät mutta onnistuu ainoastaan polttamaan itsensä poroksi. Metsä toipuu juhlimaan häitä.