Man in the Arena: Tom Brady
Palatakseen Super Bowliin peräkkäisinä kausina Tom Brady ja hänen joukkuetoverinsa Tedy Bruschi ja Mike Vrabel kannustivat toisiaan herkeämättä yltämään suuriin saavutuksiin.