Fleishman is in Trouble
Taannoin avioeron kokenut 41-vuotias Toby Fleishman sukeltaa sovelluspohjaisten treffien maailmaan menestyksellä, jollaista hänellä ei koskaan ollut nuoruudessaan. Sitten hänen ex-vaimonsa katoaa jättäen Tobyn huostaan heidän kaksi nuorta lastaan ilman minkäänlaista merkkiä siitä, missä hän on tai aikooko hän palata.
Rachel tuo heidän lapsensa etuajassa Tobyn luokse, mutta se ei estä Tobya ilmaantumasta treffeille.
Toby tutkii Rachelin katoamista ja saa kutsun Libbyltä lähteä matkalle New Jerseyyn.