Travel Socks
"“Travel Socks” kertoo 22-vuotiaasta pohjoisirlantilaisesta naisesta, joka matkustaa Englantiin raskauden keskeytystä varten yhden historian suurimman pandemian keskellä; kun liikkuminen on rajoitettua, majoitus suljettua ja ihmiskontaktit vähäisiä, Orla — lempinimeltään Socks perheen ja ystävien kesken — tekee matkan yksin, päättää salata sen läheisiltään ja yrittää peittää lauttamatkan Irlanninmeren yli; farssimaiset vastoinkäymiset — autohuolet ja kehnosti ajoitettu perheen “Zoom-visa” — värittävät tarinaa, ja Orlan nokkeluus sekä näennäinen huolettomuus herättävät huolta uusissa tuttavuuksissa; näistä kohtaamisista ymmärrämme, että eristävyydestään huolimatta hän ei ollut täysin yksin.