Ella McCay
”Ella McCay” kertoo idealistisesta nuoresta naisesta, joka tasapainoilee ei niin täydellisen perheensä ja rakastamansa työn välillä. James L. Brooksin käsikirjoittama ja ohjaama komedia on raikas ja sydämellinen kertomus lähimmäisistä ja siitä, kuinka heidän kanssaan pystyy elämään.