The Scream Murder: A True Teen Horror Story
The Scream Murder on teinikauhutarina, jossa raaka murha tallentuu paljastavalle videonauhalle.
16-vuotias Cassie Stoddart puukotetaan raa'asti, ja epäillyiksi nousee yllättävä kaksikko.
Kahta nuorta syytetään murhasta, ja järkyttävä video paljastaa totuuden. Oikeudenkäynnit alkavat.
Brian ja Torey saavat elinkautisen ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen. Toteutuiko oikeus?