Estrategia Del Silencio, La
Yksi historian pahimmista metroturmista tapahtuu, kun juna suistuu raiteiltaan tappaen 43 ihmistä. Median sensuurin ja hallituksen hiljaisuuden edessä uhrien perheet aloittavat näennäisesti toivottoman taistelun, löytävät totuuden kohtalokkaasta päivästä ja vaatvati oikeutta kuolleille.