Santa Cruz...Por Ejemplo
Dokumentti keskittyy Santa Cruz de la Salcedaan, missä yhdeksän asukasta surmattiin Francoa tukevien toimesta vuonna 1936. Osa uhreista kaivettiin ylös vuosina 2003 ja 2004. Todistajien, perheiden ja asukkaiden avulla dokumentti tutkii joukkomurhan ja sortamisen pysyvää vaikutusta vertaillen sitä Castilian kauniisiin maisemiin, missä vastaavia tragedioita tapahtui.