Matopos
Afrikkalaisessa kylässä nuori sokea lapsi joutuu myrskyn uhriksi. Enkeli opettaa häntä voittamaan pelkonsa. Huilun avulla lapsi karkottaa kyläläisten pelkoja ja tarjoaa uudenlaisen tulkinnan luonnosta.